سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: یکی از هدف های اصلی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، جلب رضایت ارباب رجوع و تکریم آنها از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و ارزنده است.
سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: یکی از هدف های اصلی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، جلب رضایت ارباب رجوع و تکریم آنها از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و ارزنده است.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، دکتر سجاد حسن زاد ابراز داشت: وظایف مدیران و کارمندان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همه ما مشخص می باشد و تمامی مسئولان باید در خدمت مردم باشند همانطور که شهیدان رجایی و باهنر در خدمت مردم بودند.
وی تصریح کرد: خدمت بی منت به مردم با رعایت اصل احترام و داشتن سعه صدر، شرط موفقیت هر سازمان و ادارهای است که با توجه به سختی کار در مراکز درمانی کارکنان خدوم و زحمتکش این مراکز با داشتن صبر، حوصله و بردباری بیش از پیش خدمات شایسته و مطلوبی را به بیماران ارائه نمایند.
وی رمز پایداری انقلاب اسلامی را پیروی بی قید و شرط از دستورات مقام معظم رهبری و الگو قراردادن شهداء دانست و افزود: با الگو قراردادن شهداء به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهداء نباشیم.
دکتر حسن زاده اذعان داشت: مسئولان باید خدمات خود را صادقانه، بی ریا و بی منت به مردم عرضه کنند زیرا ما خادم مردم هستیم و یکی از مهمترین وظایف مدیران و کارکنان ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کارکنان این مرکز (اعم از درمانی، اداری و پشتیبانی) همچون گذشته آماده ارائه خدمات مطلوب ، شایسته و ارزنده به هموطنان عزیز هستند و با صبر، متانت، بردباری همواره تلاش و فعالیت خواهند کرد.6